Szia Ferenc!
Testhiba is előfordulhat, érdemes átnézni mindegyiket, én is nagyon sokat küzdöttem töltés gondokkal. Generátort cserélgettem, feszültségszabályzót,sarukat lecseréltem, sőt újra is lett kábelezve némely része az autónak (volt egy erősen törött vezetékem) de nem alakult úgy a dolog, ahogy nekem jó és megbízható lett volna. Sok küzdés után kaptam egy tippet, ami utána megjavultak a gondjaim.
A generátoron van egy csavar, mely a tested adja, nem tudom mi a neve, itt el tud szökni a feszültség, ha nincs jól meghúzva, össze tud égni a fém alatta, érdemes kivenni ezt a csavart, megtisztítani a felületeket és jó erősen visszahúzni. Illetve egy gyújtáskapcsoló csere is szükséges volt érdekes módon, mert x 100 km után az autót ha leállítottuk, nem indult be, csak kb fakultatívan ha kedve volt. Szerencsére ez a gondom is megoldódott